vineri, 26 februarie 2010

Meow . .Bling Meow

Cateodata ma simt mangaiata de zeita Fortuna..
Ce altceva m-a facut sa ajung intamplator pe un blog extrem de atractiv prin aspect dar si prin continut : http://allyingraphicland.com/.

Plimbandu-ma in acest univers atat de colorat si parca de poveste am dat peste un concurs...Nu puteam sa ratez sansa sa ma joc si eu putin...Mai ales ca imi facuse cu ochiul lui pictat un Meow foarte negru dar care iesea din negrul lui purtand cu mandrie un Bling argintiu...Si..cu totii avem nevoie de un Bling din cand in cand,nu? Eu pe asta l-am votat !

Si, peste cateva zile, am primit mesajul cu titlul : Felicitari :D !!!
Castigasem Meow-ul !!! Si nu asa simplu...a fost o tragere la sorti (atent supravegheata)! Eu si tragerea la sorti !? Dar poate si Bling Meow vroia sa vina la mine !!!

Si astazi, vineri, 26 februarie a ajuns la mine ! Imediat vine si o poza cu noul prieten....



Niciun comentariu: